Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Je kan betalen bij ons via iDEAL, Afterpay, Creditcard en Bancontact / Mister Cash voor onze Belgische klanten.

Daarnaast kan je uiteraard ook kiezen voor een directe bankoverschrijving, alleen dit zal vertraging opleveren in de afhandeling van je bestelling.

Betalingen (met uitzondering van Afterpay en overboekingen) worden verwerkt door Mollie Payments.
Op het betaalscherm en op het afschrift staan zij als de ontvanger van het geld. Dit ziet er als volgt uit: “Stichting Mollie Payments inzake RevellStore.nl

In de omschrijving vind je onze website en het bestelnummer, zodat je gemakkelijk kunt herleiden waarom je een bedrag hebt overgemaakt aan Mollie.

Bij retourbetalingen zul je ook een bedrag ontvangen van Mollie Payments.

Hoe lang is de levertijd?

Al onze aangeboden producten zijn op voorraad, hierdoor worden dezelfde dag verzonden. Mits deze zijn betaald via iDeal, AfterPay, PayPal of creditcard en besteld voor 15:00 uur.

Je pakket zal worden verzonden via DHL of PostNL. Tussen het moment dat wij het pakket versturen en het ontvangen van het pakket zit over het algemeen 1 a 2 werkdagen, hier zijn wij afhankelijk van DHL & PostNL.

Kan ik betalen via bankoverschrijving?

Ja, je kan ook betalen via bankoverschrijving. Wanneer je hiervoor kiest, maak je je betaling rechtstreeks over op onze bankrekening. Gebruik hiervoor bestelnummer als betalingsreferentie.

Je bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling ontvangen hebben.

Onze naam: JenD online / RevellShop.nl
Onze bank: ING Bank
Onze IBAN: NL18 INGB 0006 8221 91

Waarom staat er Stichting Mollie Payments bij de betaling?

Digitale betalingen, zoals iDeal en creditcard, voor je bestelling op onze website worden verzorgd door Mollie Payments. Betalingen aan DoeZelf.nl zal je dan ook op je afschrift tegenkomen als Stichting Mollie Payments.

Mollie is geautoriseerd door De Nederlandsche Bank als betaalinstelling onder de Europese Verordening van de Payment Services Directive/PSD. Alle gelden die Mollie collecteert voor haar klanten komen binnen bij de Stichting Mollie Payments, en worden ook door deze stichting overgeboekt naar JenD online.

Kan ik een deel van mijn bestelling annuleren?

Uiteraard is het mogelijk om een deel van je bestelling te annuleren of aan te passen, mits deze nog niet is meegegeven met de vervoerder. Hiervoor kun je contact opnemen via e-mail of Facebook messenger.
Wij zullen deze dan direct voor je aanpassen, en als de bestelling compleet is ook direct versturen.

Wat als er een afwijking ontstaat in het orderbedrag? Dan zullen wij het verschil aan je terugstorten op je rekening of je zal het verschil aan ons over moeten maken.

Let op: wanneer je een bestelling hebt geplaatst waarbij je recht hebt op geen verzendkosten, maar door een wijziging van het orderbedrag ben je onder de drempelwaarde gekomen? Dan zullen wij de verzendkosten alsnog in rekening brengen en verrekenen met de terugbetaling.

AfterPay - Achteraf betalen voor Nederlandse Consumenten

AfterPay voert voor DoeZelf.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren.

AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay - Achteraf betalen voor Belgische Consumenten

AfterPay – Achteraf betalen (België) AfterPay voert voor DoeZelf.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

Verzenden en levertijd

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij rekenen voor al onze producten verzendkosten. In Nederland bedragen de verzendkosten € 4,95.

Bij een orderbedrag van € 75,00 of meer komen de verzendkosten te vervallen. Dit geldt voor alle landen waarnaar wij verzenden.

Verzenden naar België, Duitsland en Frankrijk

Ook versturen wij pakketten naar België, Duitsland en Frankrijk.

Alle pakketten worden aangetekend verzonden met Track & Trace via DHL of PostNL. De verzendkosten bedragen:

  • Belgie: € 5,95
  • Duitsland: € 9,99
  • Frankrijk: € 9,99

Ook hier geldt dat bij een bedrag van € 75,00 of meer dat de verzendkosten komen te vervallen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Al onze aangeboden producten zijn op voorraad, hierdoor worden dezelfde dag verzonden. Mits deze zijn betaald via iDeal, AfterPay, PayPal of creditcard en besteld voor 15:00 uur.

Je pakket zal worden verzonden via DHL of PostNL. Tussen het moment dat wij het pakket versturen en het ontvangen van het pakket zit over het algemeen 1 a 2 werkdagen, hier zijn wij afhankelijk van DHL & PostNL.

Vertraagd of geannuleerd

Wij zullen er alles aan doen om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Maar mocht (een deel van) je bestelling onverhoopt tijdelijk niet leverbaar zijn of, in het ergste geval uitverkocht, dan krijg je hier ook een e-mail over. In dit geval krijg je je geld zo snel mogelijk teruggestort op je rekening.

Retourneren en zichttermijn

Zichttermijn

Bij aankopen op RevellStore.nl heb je een standaard zichttermijn van 14 dagen. Deze heb je omdat als je een product koopt, niet kunt bekijken zoals je dit in een winkel zou doen.

Binnen deze 14 dagen kan je bij ons aangeven om het te retourneren, je mag het product echter niet in gebruik nemen tijdens deze termijn.

Ik twijfel nog over het product, mag ik het uitpakken?

Dat mag je zeker als de verpakking zich daar toe leent. Je mag dan het product uitpakken en bekijken. Zo kan je ook zien of het product wat je hebt ontvangen compleet en naar wens is.

Je mag het product echt er niet in gebruik nemen en je dient het in de originele staat bewaren.

Het product is niet naar verwachting, kan ik het retourneren?

Bij aankopen op Doezelf.nl heb je een standaard zichttermijn van 14 dagen. Deze heb je omdat als je een product koopt, niet kunt bekijken zoals je dit in een winkel zou doen.

Binnen deze 14 dagen kan je bij ons aangeven om het te retourneren, je mag het product echter niet in gebruik nemen tijdens deze termijn.

Retourneren kan via onderstaand adres. Het onbeschadigde en ongebruikte product dien je, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en fabrieksverpakking naar RevellStore.nl terug te sturen.

Ons retouradres:
RevellStore.nl
Afd. Retouren
Lagedijkerweg 19C
1742 NB SCHAGEN

Krijg ik de verzendkosten terug bij een retourzending?

Wanneer je van het herroepingsrecht gebruik wilt maken dien je je bestelling aan ons terug te sturen.

De kosten voor deze retour zending zullen niet worden vergoed.

Het bedrag van je bestelling (inclusief de verzendkosten van ons naar jou) wordt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald.

Ons retouradres:
RevellStore.nl
Afd. Retouren
Lagedijkerweg 19C
1742 NB SCHAGEN

Herroepingrecht

Herroepingrecht

Artikel 6 – Herroepingsrecht

  1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
  2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
  3. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
  4. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen.

Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:

  1. Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.
  2. Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.

 

Artikel 7  Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

  1. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
  2. De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.
  3. De consument is niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als de ondernemer hem niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt.

 

Artikel 8  Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan

  1. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan de ondernemer.
  2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan (een gemachtigde van) de ondernemer. Dit hoeft niet als de ondernemer heeft aangeboden het product zelf af te halen. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.
  3. De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
  4. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.
  5. De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product.
  6. Indien de consument herroept na eerst uitdrukkelijk te hebben verzocht dat de verrichting van de dienst of de levering van gas, water of elektriciteit die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of bepaalde hoeveelheid aanvangt tijdens de bedenktijd, is de consument de ondernemer een bedrag verschuldigd dat evenredig is aan dat gedeelte van de verbintenis dat door de ondernemer is nagekomen op het moment van herroeping, vergeleken met de volledige nakoming van de verbintenis.

 

Artikel 9 – Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping

  1. Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.
  2. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
  3. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
  4. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

 

Artikel 10  Uitsluiting herroepingsrecht

De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:

  1. Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen;
  2. Overeenkomsten die gesloten zijn tijdens een openbare veiling. Onder een openbare veiling wordt verstaan een verkoopmethode waarbij producten, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden aangeboden aan de consument die persoonlijk aanwezig is of de mogelijkheid krijgt persoonlijk aanwezig te zijn op de veiling, onder leiding van een veilingmeester, en waarbij de succesvolle bieder verplicht is de producten, digitale inhoud en/of diensten af te nemen;
  3. Dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, maar alleen als:
  4. de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
  5. de consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;
  6. Pakketreizen als bedoeld in artikel 7:500 BW en overeenkomsten van personenvervoer;
  7. Dienstenovereenkomsten voor terbeschikkingstelling van accommodatie, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering is voorzien en anders dan voor woondoeleinden, goederenvervoer, autoverhuurdiensten en catering;
  8. Overeenkomsten met betrekking tot vrijetijdsbesteding, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering daarvan is voorzien;
  9. Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
  10. Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
  11. Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
  12. Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
  13. Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de overeenkomst, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
  14. Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
  15. Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementen hierop;
  16. De levering van digitale inhoud anders dan op een materiële drager, maar alleen als:
  17. de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
  18. de consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest.

Menu